Grundigény (bele)hallgató

vedd meg!

A lemez kapható Pesten a Könyvtár Klubban és a Sirályban a pultnál,
Pécsen a Bagolyfészekben,
vagy
írj levelet nekünk és elküldjük postán
ára: 2000 Ft

köv.koncert

ápr24 - könyvtárklub

Menü

album (7) demo (3) egyéb (4) élet (1) életem (1) ember (1) én (1) énblog (1) faq (1) filozófia (1) foto (2) gondolat (1) hírek (8) koncert (52) kontakt (1) sajtó (15) video (6) zene (5)

3-annamari

2006.06.23. 10:14 :: Loci

nóta:
letöltöm!

szöveg:
Annamari

Akár egy tintapötty a kottában
Egy légypiszok van a rántottában
És ahogy így nézem
Rájövök, hogy e rántottába
Mi vagyunk berántva hárman
Sorjában

Te és Én nomeg ez az Annamari
Ó, ki fogja mindezt megoldani

Elmélázott szívem őre
És nem számított ily' betörőre
Talán csak ez van, nem az hogy
Hiányzik egy bé a deszről
Mint a jelvény az ócska mercédeszről

Mit szerelemnek hívunk mi ketten
Mikor egymást nézzük a konyhában rekedten
Hát bizony ó, Annamari
Tudod te hogy kell mindent összezavarni

(fütty)

Csak Te és Én nomeg ez az Annamari
Ó, ki fogja mindezt megoldani

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ghbp.blog.hu/api/trackback/id/tr90104239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veni 2007.07.20. 19:50:59

JU (te és én..:) ÁR MÁJ FÉVRIT!!!!
süti beállítások módosítása