Grundigény (bele)hallgató

vedd meg!

A lemez kapható Pesten a Könyvtár Klubban és a Sirályban a pultnál,
Pécsen a Bagolyfészekben,
vagy
írj levelet nekünk és elküldjük postán
ára: 2000 Ft

köv.koncert

ápr24 - könyvtárklub

Menü

album (7) demo (3) egyéb (4) élet (1) életem (1) ember (1) én (1) énblog (1) faq (1) filozófia (1) foto (2) gondolat (1) hírek (8) koncert (52) kontakt (1) sajtó (15) video (6) zene (5)

1-hetker

2006.06.23. 10:06 :: Loci

nóta:
letöltöm!

szöveg:
Hetedik kerület


Ez az a város ez az a terület
Hat és nyolc között hetedik kerület
Szél kerekedik erre kerekezik ó a pesti lány
Egy albérletből füttyöt hány utána egy rest zsivány

Forog a gép az olajos dinamó
Láncreakció boruló dominók
A város felett örvénylik a kavarog a vihar elötti szél
Aszcendensén láblóbálva Jupiter üldögél

Egy szimpla estén egy szimpla kertben
Összegyűlnek a bolyongó lelkek
Hogy sörhabbal locsolják romlékony sejtjeiket

De ó barátom miért is mesélem ezt
Hiszen nagyon jól tudod hogyan fest
Hat és nyolc között egy pesti est

Ez az a város ez az a terület
Hat és nyolc között hetedik kerület
A város felett örvénylik a kavarog a vihar elötti szél
Aszcendensén láblóbálva Jupiter üldögél

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ghbp.blog.hu/api/trackback/id/tr26104236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petrence 77 2007.06.24. 19:16:23

Nem vagyok zenei szakértő, de három nótátok tetszik. "Hetedik kerület" "Heges szívek..." és legjobban a "Budapest". Viszont szerintem túl sok stílusban próbálkoztok. A "Hetedik kerület" még jazz (bár ahogy a koncert videót néztem, ott egy kicsit másképp szól mint a demón) a "Heges szívek..." már blues, a többiről nem is beszélve. A "Budapest" nóta tetszik a legjobban, annak a nótának üzenete van, kifejezetten tetszik. Csak így tovább, jó ez.

kishölgy 2007.06.28. 17:59:59

Ez valami zseniális!..Örülök hogy látható a szöveg is,mert mindig gondban voltam amikor hazafelé,utcán sétálva,kis kávézóban ülve,zajos körtéren elkezdtem énekelni,a dallam és a tánc általában ment...
Nekem nincs kedvencem,ezt egy koncerten megfigyeltem,ahogy elkezdödik egy uj szám,mindig az lesz a kedvencem,és ez igy tovább..
Azt hiszem a grandhotel koncert hiányt a szervezetem eléggé nehezen viseli..sosem akartam függö lenni,de nincs mit tenni...
Remélem nem sokára feltöltődhetem!:)

veni 2007.07.20. 19:47:24

ÓH ÁJ LÁV JÚ SZÓ MÁCCS!!! YESSS!
süti beállítások módosítása